دلتنگي ها2
 
رهگذر
 
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : آلوچه

معادله عشق من و تو را

كسي حل نكرد

و اين مهم را فقط او مي داند
عشق من و تو
از معادله فراتر بود...
 

 
ع مثل عشق
مثل علاقه
پ مثل پرستو
مثل پرستار
م مثل محبت
مثل مادر
مادرم،روزت مبارك(روز پرستار مبارك)
 

 
امروز
سالگرد آشناييمان است
و هوا هم مثل دلم گرگ و ميش
هوا قصد باريدن دارد
اما دلم قصد رفتن
نمي دانم بمانم يا ببارم؟؟؟
اين بار هم حق انتخاب با توست...
 

 
شيشه اتاقم
از فرط دلتنگي
ترك خورده
اگر او نباشد
بي شك ديوار آسمان هم فرو مي ريزد
 

شعله هاي دلم
تا سقف آسمان
زبانه كشيده
يا ديگر بر نگرد
يا منتظر سوختن باش
انتخاب با توست...
 

مهم نيست رهگذر
مي تواني هميشه در سفر باشي
يا هر كجاي كره خاكي
مهم
نزديك بودن دلهايمان است...
 

ديشب تا نيمه هاي زمان
دل نوشته هايم را
برايت مي نگاشتم
امروز كه مي نگرم
نه نوشته اي باقي مانده
و نه دلي كه برايت بازگو كند...
 
 

ديگر نه از رومئو برايت قصه مي گويم
نه از مجنون
اين بار قصه تو را به عاشقان مي گويم
اما نه عاشقانه
قصه اي صادقانه...
 

بعضي شبا
شبايي كه تنها ميشم
ميرم كنار پنجره
ستاره ها رو مي شمارم
بعضي شبا كه ابريه
يا باروني يا برفيه
ميرم سراغ دفترم
تنهايي هامو ميشمارم...
 
 

دوستم هميشه مي گفت:
عشق زيباست
به زيبايي رنگين كمان
به زلالي چشمه اي جوشان
اما او
هرگز به من نگفت
پاياني دارد
به سياهي شب هاي بي ستاره...
 

اشعار جديدم را
اين بار بدون خيالت سرودم
خيالت كه نباشد
قافيه ها مي خوابند...
 

آزادي را
ميتوان ديد
چه در دستان خشكيده مادر
چه در چشمان بي سو پدر
انتخاب با توست كه
اين دو را انتخاب كني يا
آزادي كلامي را...
 

حتي وقتي كودك بوديم هم
از قايم موشك بدم مي آمد
مي ترسيدم روزي بيايد
كه من چشم بذارم و تو قايم شوي
و دگر باز نگردي...
 

مي دانستم روزي مي آيد
كه تو باز درب اين خانه متروكه را
به هم مي كوبي
من اين روز را در خواب ديده بودم
روياها دروغ نمي گويند...
 


نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت20:33---17 آذر 1393
چه زيبا

zahra kermani
ساعت10:29---10 ارديبهشت 1391
سحرجون همه چیز عالیه فقط تعداد عکس هارو بیشتر کن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام.در این وبلاگ اشعار خودمو واستون می گذارم.در ضمن‘استفاده از اشعار فقط با ذکر نام" رهگذر"جایز است
آخرین مطالب
پيوندها

سیستم تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رهگذر و آدرس sahar2224.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات خود را در زیر نوشته.در صورت وجود لینک ما در سایت شما.لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد

 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1